2008. február 21., csütörtök

Most akkor bemutatkozom...

Kata vagyok, 27 eves diak.
Persze, szoktak lenni mindenfele allasaim, ezek kozul volt-lesz komoly is, nemcsak diakmunka, hanem olyan, ami foallas, tisztes allas,
de valahogy megis: jolesik egy ervenyes diakigazolvanyt hurcibalni magammal.
Ez az egyik: szeretek diak lenni.
A masik: szeretek csavarogni.
A kettot egyutt most eppen egy daniai osztondij reven sikerult egyesiteni.
Azt mar nehezebb lenne megmondanom: hol lakom.
Az lakcimkartyamon szereplo dombovari cimen kb. 6 eve aludtam utoljara.
Aztan evekig laktam Gyorben, tobb baratom is van ott, es ha peldaul valami ritkan beszerzendo dologra van szukseg (teszem azt, cipofuzo, vagy horgolotu), meg mindig hamarabb jut eszembe gyori uzlet, mint budapesti.
Pedig amugy mar (par honapos szuneteket nem veve) 3 esztendeje Budapesten keresem kenyerem, es Paradox Zugolynak hivott alberletem a fohadiszallasom.
Mondjuk most egy darabig nem...
Ugyanis - ahogy mar emlitettem - eppen Daniaban diakoskodom,
Danianak is a kellos kozepen,
a Jutland-felsziget Århus nevu nagyvarosanak szomszedsagaban,
Odderben.

Nincsenek megjegyzések: