2008. március 11., kedd

Ideje...

O, egek,
lassan egy honapja itt lebzselek Daniaban,
es ez meg csak a negyedik bejegyzes lesz ebben a blogban...
Nos, innettol kezdve csak az lehet mentseg, ha nekiallok, es irok, irok.
A napokban ebben a papiralapu szamvetesemet (hataridonaplo es koltsegvetes) vizsgalgattam,
es rajottem, hogy...
(figyelem, feltalaltam a spanyolviaszt!!!)
szalad az ido...
:)
Nos, gyors helyzetjelentes:
itt ulok a suli konyvtaraban ejjel egykor.
A konyvtar inkabb netezo,
ahol van egy rakas gep, viszont csak 4 kosza polcon porosodnak a konyvek:
dan szepirodalom, daloskonyv, lexikon, egy nemet nyelvu festeszeti almanach,
es egy angol nyelvu utikonyv: 1955-bol...
:)
Calcutta Triot hallgatoka YouTube-on, rajtam kivul meg ket-harom dan diak ucsorog itt,
elvegre ejjel 1 ora van.
Muszaj volt most idejonnom meg kicsit molyolni,
ugy ereztem, nem feltetlenul idealis most rogton elaludnom:
az iment neztem vegig 2 nem tul vidam fekete-feher filmet.
Az egyik tanaromtol kaptam egy videokazettat,
es beultem az egyik ures terembe megnezni vacsora utan:
az Orson Welles-fele MacBeth-et csak azert, mert rajta volt a kazettan,
meg olyan szep veretes britisinglisul beszeltek,
gondoltam, nem art.
Aztan jott az a film, amiert egyaltalan a kazettat odaadta a tanarom:
Ingmar Bergmann A hetedik pecsetje.
Ket jelenetnek volt koze ahhoz, amin most dolgozom.
Az egyiken egy mesterember festeget egy templomban (most mar tudom, a dan gotika jellemzoit lathattam), es kozben a Halallal sakkozo lovag fegyverhordozojanak magyarazgat az abrazoltakrol.
A masikon pedig egy fresko ihlette jelenet: a lovag beall a halaltancba, hogy megmentse a Halaltol egy vandorszineszcsalad eletet.
Mindez svedul, dan felirattal...
Szoval kicsit lefaradtam.
:)
Amugy ma mintaszeru leny voltam: kocogtam, jogaztam, rajzoltam, sargarepat ettem,
filmet neztem, szotaraztam, beadando dolgozathoz gyujtottem anyagot.
Most mar csak alaposan meg kell mosni a fogaimat elalvas elott.
:)

Nincsenek megjegyzések: