2008. május 12., hétfő

Mive lesznek... (borond es glazur)

Mive´ lesznek az ember elvei?
Most megint egy levelbol idezek, ezt eppen az egyik kedves szaktarsamnak irtam.

> Szia Szandra!> > > > Emlekszel meg,> > hogy milyen "alien"-kent szoktam nezni a> > gurulos borondodre?> > Most buntudatom van...> > meg kell kovesselek...> > bocsass meg...> > Kepzeld...> > en is vettem egyet!> > :DDD> > Metalfenyu oaranyszinut!> > :)> > Vannak torekeny cuccaim,> > es kellett valami kemenyfedelu joszag,> > amit felengednek kezipoggyaszkent a repcsire.> > Hat ez lett az...> > :)> > Veled mi ujsag??> > Kata

Gurulos borond...
meg mertem volna eskudni, hogy nekem aztan az sose lesz.
Mert en egy hatizsakos lany vagyok.
Peersze...
Soha nem mondd, hogy soha, igazolodott be megint a klasszikus nota.
...
Szandra az egyik fo utitarsam, amikor bumlizunk le Kaposvarra a suliba. Neki van egy kis makacs, fekete, huzigalos kis dogje, de nemcsak neki, masok is szeretik. Vegulis, van benne logika, csak huzod, nem olyan nehez... elvileg.
Aztan jonnek a huplik, a katyuk, a lepcsok, es szakad le a karod, orokke ramaszik a sarkadra, mint valami neveletlen kiskutya, a macskakoveken zorog, elakad, a kereke minden koszt felszed, amit az utcan csak fol lehet, es kulonben is, lefoglalja az egyik kezedet.
Bezzeg a hatiszak...
Egyenletesen rasimul a hatadra, (azert hatizsak...), szabad a ket karod, szabad vagy magad is...
(Aztan persze, ha fordulsz, oldalbavagod a Tisztelt Utazokozonseget, ha kell belole valami, huzgalhatod lefele, es mindig ott lebeg folotted a Damoklesz-kard, hogy a hatso zsebet kizsebelik, meg persze, a vallad is elkezd sajogni egy ido utan, ha telepakolod a mutorivizsgara szukseges konyvekkel, amiket meg az utolso pillanatban is szorongatni szeretnel a feleles elott.)
Azert megis... bezzeg a hatizsak...
:)))
A mostani, szep boszme 70 literes, zold-fekete RP hatimat egy turaboltban vettem, miutan felmertem az akkor kb. 3 uzletbol allo gyori kinalati piacot.
Elotte honapokig gyujtogettem ra ugy, hogy minden egyes femszazast, ami a koltsegvetesbe bejott, egy nagy bogrebe pakoltam.
Aztan egy szep majus vegi napon becsomagoltam egy helyes kis kek kendobe a 8-9 ezer forintnyi szazast,
meg a legutolso heti pizzeriai mosogatas tiszteletdijat,
es befektettem ebbe a "kultikus" darabba.
:)
Jart velem Olaszorszagban, Franciaorszagban, Spanyolorszagban, stoppoltam vele korbe a Balatont, koltoztem alberletrol alberletre, es termeszetesen hu utitarsam volt ide Daniaba.
Hatizsakos vagyok a hetkoznapokban is...
nem tul elegans, de egyelore meg nem tudtam magam lenevelni rola...
persze probaltam tanulni a csajoktol az irodaban, megis, lassan 30 leszek, kene kicsit komolyodnom, mar jarok neha kopogos cipoben meg szoknyaban, de a hatizsakot feladnom komoly fegyverteny lesz...
Lehet, hogy egyszer meg ridikulom is lesz?
:)
Jah, es hat most az oaranymetal kerekes csoda...
mindenrol a Teri neni tehet, aki igazabol Ruth Gissel, de miutan a tantargya a Pottery, azaz a fazekassag, mi csak Teri neninek hivjuk.
Szoval menet kozben megahitottam az o orajat is, es elkezdtem eljarni gyurni az agyagot, szuletett nehany csale hamutal, meg gorbe alju bogrere emlekezteto azonositatlan targy,
amiket bemazazunk egy szinre, legalabbis en azt hiszem, hogy olyan lesz, aztan nem mindig...
A mørk grøn, azaz a sotetzold, az sokfelekeppen lehet mørk grøn... nem mindegy az agyag szine,
hogy mennyi ideig hagyod benn a mazban, hogy megrazod-e a cserepet, mikor kiemeled a kutyvalekbol vagy csak tekerintesz egyet rajta, egyaltalan, elegge felkavartad a glazurt?
Mindenesetre az embernek a sajat gyereke szep,
es en haza akarom hozni ezeket a holmikat.
Meg nemcsak ezeket, hanem egyebeket is... es idefele oke, hogy rajtam volt a kanarisarga szeldzseki meg 3 pulover, de talan hazafele nem lesz ennyi szukseges...
Szoval, tobben is az itteni diakok kozul elhataroztuk, hogy plusz borondot szerzunk be.
Dalma Pragaban fogott ki egy decens feketet, Niki szinten egy klasszikus sotetet Daniaban szerzett be, az odderi Kvicklyben, es o adta a fulest, hogy vannak akciosak, meg magyar viszonylatokhoz kepest is jo aron. Igy lett Zsuzsinak egy massziv lila holmija, es igy nekem
a mar tobb izben felemlegetett oaranymetal joszag...
Majd meglatom, hogy valik be.
:)

Nincsenek megjegyzések: