2008. május 18., vasárnap

Olyan, mint a Tankcsapda koncert...

... legalabbis nekem.
Hogy micsoda?
Hat ez az egesz kulfoldi mizeria.
Hogy jon ez ide?
Na, megmagyarazom.
:)
Feleennyi idos tokmag voltam, amikor az akkor eppen katona batyam a Rakkendroll rugojaval
borzolta Edesanyank kedelyet... Nem voltam igazi "csapdas csaj" sose, de jo ideig vagtam a szamok szovegeit, meg volt pogozas is a Bridge-ben, ha DJ Golyo betette oket a lemezjatszoba. Ehhez kepest tavaly nyaron voltam eloszor Tankcsapda koncerten a Szigeten, mert ez egyszeruen olyan dolog volt, aminek meg kell lennie 30 eves korom elott.
Nincs meg konkret lista, pedig masokkal is szoba jott mar ez...
...
Ideje van a hazakeszulodesnek,
es eppen a merleget allitom ossze:
megerte ez nekem?
Nekivagni a nagyvilagnak,
csavarogni,
kiesni az otthoni dolgaimbol,
idegeskedni az idejovetel miatt,
idegeskedni a hazamenetel miatt,
es egyaltalan...
...
Szamolhatom igy,
nezhetem ugy:
de ugy erzem,
ez a kulfoldi szemeszter ugyanugy meg kellett legyen 30
eves korom elott.
Aztan majd csak beno lassan a fejem lagya...

Nincsenek megjegyzések: