2008. április 18., péntek

Megis, mit eszel?

Ezt a kerdest a nagynenem tette fel, talan nem is annyira sajat kivancsisagabol, hanem a nagymamam megnyugtatasara szeretett volna informaciot nyerni: nem halok ehen.
Nem, nem halok ehen.
:)
Sot, hm, meglehetosen nagyon nem halok ehen.
:)
Persze, amikor az utolso utani pillanatban nekivagtam ennek az osztondijnak, a leirasban szereplo napi haromszori etkezes biztositasa meg kave, szoval, ez azert sok mindent takarhat...
Voltam menzas kozepsulis, a gyori kollegiumban foztunk az ablakparkanyon, ettem a Akvarium Egyetemi Bufe melegszendvicseit, es lattak mar vendegul francia menzan. A diaketkeztetes skalajanak sokfele fokozataval talalkoztam mar,
igy megedzodve,
de bizalommal tekintettem a jovobe.
...
A koppenhagai repuloteren ettem meg az utolso falat hazait, ket darab almat, amit meg a MOM park elelmiszerboltjaban szereztem be. Nem akartam kajaval pakolni tele a taskamat, gondoltam, a danok is esznek valamit, biztos van valami kozertjuk...
A repteri tulsuldijra gondolva, nem volt ez rossz elkepzeles, de arra gondolva, hogy az elso harom napot, pontosabban ketto es felet magancsavargasokkal terveztem eltolteni, a kollegium biztonsagos feszke helyett, talan megsem bizonyult annyira jonak.
Pentek delben landolt ugyanis a gep Koppenhagaban, es vasarnap vacsorara, a hetfoi elso tanitasi nap eloesterejere vartak csak a Jutland kozepen talalhato Odderbe.
Csutortok persze egesz nap alig ettem az idegessegtol, pentek reggel is csak ocsem-helyett-ocsem, Mate diktalt belem egy pizzaszeletet meg egy kis kolat.
Figyelmeztettek, persze: Dania draga.
Dania amugy nem draga.
DANIA DURVA DRAGA...
O, hat ez van.
Szoval, miutan a repterrol bevonatoztam a centrumba, onnet meg elkutyagoltam az ifjusagi szalloba, mar lattam nehany bufe meg gyorsetterem arait, es rajottem a fenti tenyre.
(700 Ft-ert nem veszek hotdogot, es kesz.)
De persze, aztan az ember ehes gyereke feltalalja magat,
es felfedezi, hogy nem minden dant vet fel a penz, vagy esetleg sporolni akar, tehat itt is van Teszko, csak Nettonak hivjak.
Joghurt, vajkrem, kenyer, ezt ettem az elso napokban.
...
Aztan, most mar mondhatom:
az itteni menza a menzaskala abszolut felso tartomanyaban helyezkedik el.
:)
Szerencsere!
De errol meg meselek.

Nincsenek megjegyzések: