2008. április 23., szerda

Most mi van a kismacskakkal?


Meg nem adtam kielegito magyarazatot a blogcimre:

talan annyit mar irtam, hogy a små katte i kraftig vind annyit tesz,

hogy kismacskak eros szelben.

Honnet jottek a kismacskak?

Hat, a munkahelyemrol.

:)

A gazdasagi asszisztensi melot a legtobben nem a legizgalmasabb es legkalandosabb munkahelyek koze soroljak...

(Uhh, pedig dehogynem az, ajjajj, talan neha meg tul izgalmas is!)

Mindenesetre, a Kismacskak Eros Szelben Bt. szamlajaval akkor is gazdasagi asszisztenskent talalkoztam.

Gyonyoru nev!

Istenkem, sose hallottam szebb beteti tarsasag nevet!

Szoval, most ezer respect nekik,

meg bocsi,

de ez olyan szep,

hogy le kellett nyulnom.

:)

Egyebkent tudat alatt talan ereztem a jovot is.

Nem mintha a danok sokkal macskakedvelobb nepek lennenek mint mi,

szerintem ugyanannyi cico boklaszik itt az odderi utcakon, mint akarmelyik otthoni kisvarosban.

Eloszor is,

az eros szel...
Nahat, az van.

Elozo bejegyzesekben mar oromkodtem, hogy sut a nap, tavaszodik,

de bizony, attol a szel meg marad es kesz.

A kismacskak meg azert passzol,

mert amiota itt vagyok, rengeteg 2D macska kerult ki a kepzos osztaly keze alol.

Van egy olyan tantargyuk, hogy Creativity and Form, hetente ketszer 3 tanora,

es egy muveszettortenesszel beoltott pszichologus tartja, aki bolondul a cicakert.

Ha rajzolunk, macskaszobor a modell, ha festunk, macskaszoborrol keszult plakatot mutogat inspiracionak,

ha a fametszetekrol beszel,

tuti, hogy peldakent behozott alkotasok macskakrol keszultek.

Eh, jellemzo az is,

mibe futottam bele az elso vele tartott oran:

a Szepmuveszeti Muzeum egy regi egyiptomi tarlatos plakatjaba,

amin egy Basztet tronol elenksarga hatter elott,

okelme volt az inspiracio a kubista stilus alkalmazasahoz...
Hat, kicsit furcsa kapcsolas,
de belefer.
:)
A mellekelt kep pedig egy dan es macskamanias muvesz, Mogens Zieler alkotasa,
epp most van egy grafikai kiallitasa a Horsens-i Kunstmuseumban.




Nincsenek megjegyzések: