2008. április 18., péntek

Mit jatszunk?

Az iwiwes reglapomrol jutott eszembe ez a kerdes: mit jatszunk?
Tenyleg, mit is jatszunk?
No, ugyanis ott azt irtam, hogy ha itt vagyok, akkor meg kell tanulnom vegre csocsozni.
Kutyaul jatszom egyelore, es ahogy az ido elorehaladt, ugy tunik, ez igy is marad.
Pedig neha ugy tunik nekem, hogy addig nem lesz diplomam, amig meg nem tanulok!
A felsofoku szakkepesitesemet is akkor szereztem meg,
amikor megtanultam vegre Noemitol, hogyha hatul allok, az 1+2 babunal, akkor szoget kell zarni,
aztan persze, ez nem minden asztalifocinal valik be, de egesz hasznalhato dolog.
:)
A csocsozassal, mint a foiskolas/egyetemista kocsmazasok nemes kuzdelmevel, meg kozgazdasagi foiskolai kepzesem alatt talalkoztam, de aztan derekba tort mikro- es makrookonomiai palleroztatasom, egyutt a csocsotani ismereteim bovitesevel.
A szogzarast egy felsobbeves intezmenyi kommunikator leanyzo okitotta nekem, szinten kommunikacios teruleten lebzselo sorstarsanak,
es lam, most rajztanarnak tanulok, lassan felidoben jarok (ha nem vesszuk az erosen valoszinu csuszast, persze... ) ES MEG MINDIG NEM TUDOK CSOCSOZNI...
Itt, Odderben, egy pillanatra felderengett a fenysugar, bentlakasos iskola, ahol este mar nincs dolgunk, de a varos csendes, sot, hazon belul lehet sorozni, es van egy szabad preda csocsoasztal is, hahh, rajta!!
Aztan persze, mindig azt poroltak ki, aki velem volt, neha bejott a szogzaras, de az sem mindenhato...
szoval elmaradtam a csocsoasztal mellol...
(aggodok is a diplomamert ezererrel...)
:)
Egyebkent a magyarok a legveszelyesebbek hazon belul, plane az a ket kitarto emberke, akik most eppen leszoktak a cigirol, es minden egyes ragyujtas helyett verre meno asztalifoci kuzdelmeket vivnak.
Aztan van egy-ket ugyes kelet-europai,
es no, azert mar csak fene nagy raeresukben is,
de a danok is felfejlodtek, meg a ghanai srac sem egyszeru ellenfel.
Amig a danok ki nem kupalodtak, azert meg tudtam en is kicsit villantani,
de aztan inkabb visszavonultam, es nehany szerencses golom kopott csillamfenyebol elek,
ha elvonulok a csocsoasztal mellett.
...
Egyebkent a danok inkabb biliardozosabb nepek, legalabbis nekem ugy tunik.
...
Van nehany sakkozonk,
aztan magyar berkekben (eleg sokan verodtunk ossze) divik meg az orszag-varos,
ami remek moka.
Mire hazamegyunk, nemhogy kopna a magyar tudasunk, de inkabb hogy felszedunk szavakat.
O, latni kene a diadalmas arcokat,
mikor diadalmas zsakmanykent mutatjak fel a remekbeszabott szavakat:
-imbuszkulcs...
-gombfelvarro tu...
-zsirzo...
-utvefuro gep.
Szoval,
feltalaljuk magunkat.
:)

Nincsenek megjegyzések: