2008. június 16., hétfő

Áramlás/Flow

Egyszer régen kaptam ajándékba valakitől egy szót. Flow. Áramlás. Szeretem az ilyen ajándékokat.
:)
Anita albérlőtársától, egy angol sráctól például azt kaptam, hogy "Budapest a véletlen egybeesések városa", ilyet ugye magyarul furcsa mondani, de egy angoltól elnézzük, ha azt mondja, hogy "Budapest, the city of the coincidences..." Na ja, elég kicsi hozzá, nem? :)
Aztán például a "kismacskák erős szélben"-t is úgy csórtam, "az élet mint kísérlet"-et Ingmartól plagizáltam (engedélyt kértem előtte). Ó, van ám még! Mostanában például "Óóóamacska rúgjameg!" helyett azt mondom, hogy "Turraa!" ez egy észt nyelvű káromkodás, ha meg valami bosszantó dolog történik, akkor meg "Ikke so godt..." ez dánul van, kb. annyit tesz, hogy "Nem annyira jó..." de ezt olyankor kell mondani, amikor nem annyira jó, de van a szituban önirónia meg mosoly.
No, de most azt kezdtem el, hogy flow... áramlás...
Amikor úgy mennek a dolgok, történnek, és te mész velük. És valahogy minden a helyén van, alakul, kerekedik, gömbölyödik, és JÓ.
Ó, nekem egyszer még meg is jelent ez a szó, még győri lakos koromban. :)
Ültem-bambultam hazafelé egy februári késő esti 17-es buszon, egyszer csak fényes betűk villannak fel a Városi Könyvtár felett: FLOW... egy pillanatra elkerekedett a szemem, aztán átnéztem az utca túloldalára, és csak a WOLF Orvostechnikai Műszerek szakboltja neonfényes portálja tükröződött a busz ablakának üvegén.
Mindegy, a flow akkor is jó dolog.
...
Énvelem most nem tudom, mi van...
Dolgaim egy része gyönyörűen alakul, álmok válnak valóra apró lépésekben, és váratlan ajándékokat kapok a sorstól, másrészről meg akkora orrakoppintásokat is kioszt, hogy könnybelábad a szemem.
Ilyenkor mi van?
...
Tanakodtam egy sort magamban, és arra jutottam, hogy biztos valahol elakasztottam az energiákat. El kell őket indítani. Át kell nézni a dolgaimat, teendőimet, holmijaimat, és szortírozni, a szükségeseket rendbetenni, a számomra fölöslegesektől pedig megszabadulni. Kint Dániában remekül eléldegéltem egy 70 literes hátizsák űrtartalmából, hát akkor itthon mi az a sok holmi, ami körbevesz???
Szóval, feladtam az alábbi apróhirdetést.
:)

Budapest > Eladó > Ingyen elvihető Feladva: június 13., 17:49
Kamaszkorom legszebb nyarának relikviái...
Költözködöm, komolyodom, (mondhatjuk: öregszem), tehát Tibi és/vagy Boci csokiért szívesen továbbadnám az alábbi holmikat: -ceglédi kanna (szép világoskék zománccal, stoppal megjárta velem Barcelonát). -ördögbot (van, aki virágpálcának mondja, egy szép szőke békeaktivista készítette egy régi névnapra, azóta már nős. A békeaktivista, természetesen). -tüzes meteor (bolti, a győri Játszó-Térből). Nincs szívem őket szimplán csak lomtalanítani, hátha örülne nekik valaki... Üzenj iwiwen vagy keress az alábbi számon: 06X0/2*2-*0-*2.

1 megjegyzés:

zozo írta...

Szia érdekelne a ceglédi kanna ha még eladó akkor légyszives írj a címemre zozo.saly@gmail.com előre is köszönöm